§ 1
Előzetes rendelkezések
Inventia online áruház A https://inventia.hu/ címen elérhető üzletet az INVENTIA TECHNOLOGIES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ üzemelteti, székhelye: Leśna 11, 83-041 Żuławka, amelyet az Országos Vállalkozói Nyilvántartásba vett. GDAŃSK-PÓŁNOC Kerületi Bíróság, AZ ORSZÁGOS BÍRÓSÁG VII. KERESKEDELMI OSZTÁLYA 0000983002 KRS-szám alatt, NIP: 6040232180, REGON: 522624156.
Jelen Szabályzat az Áruházat használó Fogyasztóknak és Vállalkozóknak egyaránt szól. Meghatározza a Webáruház használatának szabályait, valamint a Vevővel az Áruházon keresztül távolról történő Adásvételi Szerződés megkötésének szabályait és rendjét.
2. §
Definíciók
Fogyasztó - az Eladóval az Üzleten belül olyan szerződést kötő természetes személy, amelynek tárgya nem kapcsolódik közvetlenül üzleti vagy szakmai tevékenységéhez.
Eladó - Inventia online áruház Az INVENTIA TECHNOLOGIES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ által üzemeltetett üzlet, székhelye: ul. Leśna 11, 83-041 Żuławka, amelyet a GDAŃSK-PÓŁNOC KERÜLETI BÍRÓSÁG, AZ ORSZÁGBÍRÓSÁG 7. KERESKEDELMI OSZTÁLYA 00009IP:300618404040200983006402040402002002,200983006402002,200618402002002,20099830061840200040402002006404000000,20061844000000983006402006402,000. 56.
Ügyfél – minden olyan entitás, amely az Áruházban vásárol.
Vállalkozó - a saját nevében vállalkozási tevékenységet folytató, az Áruházat használó természetes személy, jogi személy és nem jogi személy szervezeti egység, amely külön törvény alapján cselekvőképes.
Üzlet – az Eladó által üzemeltetett online áruház a https://inventia.hu/ internetes címen
Távoktatási szerződés - a Vásárlóval a távollevők között kötött szerződések szervezett rendszerének részeként (az Áruházon belül), a felek egyidejű fizikai jelenléte nélkül, egy vagy több távközlési eszköz kizárólagos igénybevételével kötött szerződés. a szerződés megkötését.
Szabályzat – az Áruház jelen szabályzata.
Megrendelés - a Vevő olyan cselekménye, akaratnyilatkozata, amelynek célja közvetlenül az Eladóval Termékértékesítési Szerződés megkötése és a Vevőnek nyújtott szolgáltatások, a jelen Szabályzatban meghatározott feltételek mellett.
Megrendelőlap - az Áruházban elérhető interaktív űrlap, amely lehetővé teszi a Megrendelés leadását, különösen a Termékek Kosárba tételével és az Adásvételi szerződés feltételeinek meghatározásával, beleértve a szállítási és fizetési módot.
Fogyasztói jogokról szóló törvény – 2014. május 30-i törvény a fogyasztók jogairól (2014. évi Jogi Közlöny, 827. tétel, módosításokkal).
Polgári Törvénykönyv – 1964. április 23-i törvény (Jogi Közlöny 16. szám, 93. tétel, módosításokkal).
törvény az elektronikus úton történő szolgáltatásnyújtásról - 2002. július 18-i törvény az elektronikus úton történő szolgáltatásnyújtásról (Hivatalos Közlöny 144. sz., 1204. pont, módosított).
Kosár - az Áruház szoftverének olyan eleme, amelyben a Vásárló által vásárlásra kiválasztott Termékek láthatók, valamint lehetőség van a Megrendelés adatainak, így különösen a termékek mennyiségének meghatározására és módosítására is.
Termék - az Üzletben elérhető ingó dolog/szolgáltatás, amely a Vevő és az Eladó között létrejött Adásvételi Szerződés tárgyát képezi.
Adásvételi szerződés - a Vásárló és az Eladó között a Webáruházon keresztül létrejött Termékértékesítési szerződés
Fizetést igazoló bizonylat - a 2004. március 11-i áru- és szolgáltatásadóról szóló törvény és egyéb vonatkozó jogszabályi rendelkezések szerint kiállított számla.
Fizetés - fizetés az Eladó számlájára az Áruházban elérhető online fizetési módokon keresztül vagy fizetés a Termék átvételekor - a választott fizetési módtól és a megrendelt Terméktől függően.
3. §
Lépjen kapcsolatba az Áruházzal
Az eladó címe:
Leśna 11, 83-041 Żuławka
Az eladó e-mail címe: sklep@inventia.sklep.pl
Eladó telefonszáma: +48 501 103 185 hétfőtől péntekig, órától: 8-14.
Az eladó bankszámlaszáma: 43 1090 1098 0000 0001 5090 4320
A Vevő az Eladóval a jelen bekezdésben megadott címeken és telefonszámokon kommunikálhat.
4. §
Technikai követelmények
Az Áruház használatához, beleértve az Áruház választékának megtekintését és a Termékek megrendelését, a következőkre van szüksége:
internet-hozzáféréssel és webböngészővel rendelkező végkészülék,
aktív e-mail fiók,
süti támogatás engedélyezve.
5. §
Általános információ
Az Eladó a törvény által megengedett legteljesebb mértékben nem vállal felelősséget az esetleges fennakadásokért, ideértve az Áruház működésének vis maiorból, harmadik személyek jogosulatlan intézkedéséből vagy a Webáruháznak a Vásárló műszaki infrastruktúrájával való összeegyeztethetetlenségéből eredő fennakadását.
Az Áruház kínálatában való böngészés nem igényel fiók létrehozását. A Megrendelő a Megrendelés teljesítését lehetővé tévő szükséges személyi és lakcímadatok megadásával rendelhet meg az Áruház kínálatában szereplő Termékeket.
Az Áruházban megadott árak lengyel zlotyban értendők és bruttó árak.
A Vevő által fizetendő végső (végső) összeg a Termék árából és a szállítási költségekből és egyéb lehetséges költségekből áll, amelyekről a Megrendelő a Megrendelés leadásakor, ideértve a magára nézve kötelező érvényű akarat kinyilvánítását is, az Áruház honlapján tájékoztatja. az adásvételi szerződést.
6. §
Az Áruház weboldalának használata
A Vásárló köteles az Áruház weboldalát a Szabályzatnak, jogszabályi rendelkezéseknek, a társadalmi együttélés elveinek, az internetes szokásoknak (Netikett) és a jó modornak megfelelő módon használni.
Az ügyfél köteles különösen:
tartózkodni azoktól a cselekményektől, amelyek akadályozhatják vagy megzavarhatják az Áruház weboldalának működését, különös tekintettel azokra, amelyek akadályozhatják az Áruház más Vásárló általi használatát;
ne adjon meg hamis személyes adatokat;
tartózkodni azoktól a tevékenységektől, amelyek sérthetik más Ügyfelek személyiségi jogait, így különösen a más Ügyfelekkel kapcsolatos információk gyűjtése, feldolgozása és terjesztése az egyéni hozzájárulásuk nélkül, valamint a levelezési titok megsértésének mellőzése;
az Áruház weboldalát - közvetetten sem - kéretlen kereskedelmi információ küldésére ne használja;
kapcsolatfelvételhez szükséges adatok frissítése;
az Áruház és a vele együttműködő szervezetek jó hírnevét sértő tevékenységtől való tartózkodás;
tartózkodjon minden olyan cselekedettől, amely sérti mások magánéletét és jó hírnevét;
ne helyezzen el az Áruház weboldalán és ne továbbítson azon tartalmat vagy anyagot, amely ellentétes a hatályos jogszabályokkal vagy a társadalmi együttélés elveivel, vulgáris, obszcén és pornográf tartalmat, általánosan sértőnek minősülő tartalmat, amely sérti mások személyiségi jogait. ;
nem használja fel valaki másról alkotott képét, nem buzdít bűncselekmény elkövetésére, nem hirdet erőszakot, tartózkodik a jó modort és a Netikett alapelveit sértő, erkölcsileg elítélendő magatartástól;
tartózkodik más olyan magatartásoktól, amelyek objektíve nyilvánvalóan nemkívánatosnak, elítélendőnek vagy a szándékolt magatartással ellentétesnek tekinthetők.
7. §
Megrendelés leadásának szabályai
Az Áruház tevékenységének tárgya kozmetikumok, étrend-kiegészítők, fertőtlenítőszerek értékesítése.
Rendelés leadásához a következőket kell tennie:
regisztráljon az Áruház honlapján és elfogadja az Áruház szabályzatát,
használja a regisztráció nélküli Megrendelés lehetőségét (opcionális),
válassza ki a Megrendelés tárgyát képező terméket, majd kattintson a „Kosárba” gombra
töltse ki a Megrendelőlapot a Megrendelés címzettjének, Adóazonosító számának és címének megadásával, ahová a terméket szállítani kívánja, válassza ki a küldemény típusát (Termék szállítási módja) és az elérhető fizetési módok egyikét,
végül az összes adat ellenőrzése után kattintson a „vásárlás megerősítése” gombra
erősítse meg a megrendelést az e-mailben elküldött linkre kattintva,
Fizetési módtól függően fizesse ki a Megrendelést a megadott határidőn belül.
A hibás vagy hiányos személyes adatok megadása a megrendelés felfüggesztését vonja maga után. Az ügyfélnek küldött e-mail tartalmazza a javítandó vagy kiegészítendő adatokat és a kitöltési határidőt. Amennyiben a megrendelés a megadott határidőn belül nem teljesül, a szállítás lehetetlensége miatt törlésre kerül.
Hamis személyes adatok, különösen nem létező e-mail cím megadása a leadott rendelés törlését és a fiók blokkolását vonja maga után.
8. §
Fizetési és szállítási módok ajánlottak
Az ügyfél az alábbi fizetési módokat használhatja:
Banki átutalások,
Elektronikus fizetés PayU-n keresztül, azaz ePrzelewy, Blik, fizetési kártyák, Google Pay és Apple Pay
Utánvétes fizetés.
A Megrendelő a megrendelt Termékhez az alábbi szállítási módokat veheti igénybe:
Curier hozzászólások
Impost csomagszekrények
Orlen csomagok
Az elfogadható fizetési és szállítási módokról részletes információ az Áruház honlapján található:
Fizetési módok és szállítási költségek
9. §
Az adásvételi szerződés teljesítése
Az adásvételi szerződés megkötésére a Vevő és az Eladó között az Ügyfél online megrendelésének leadása után kerül sor.
A Megrendelés leadását követően az Eladó haladéktalanul visszaigazolja annak átvételét.
A Megrendelés átvételének visszaigazolása és végrehajtásra történő elfogadása úgy történik, hogy az Eladó megfelelő e-mailt küld a Vásárlónak a Megrendelés leadásakor megadott e-mail címére, amely tartalmazza legalább az Eladó nyilatkozatát a Megrendelés átvételéről, az adásvételi szerződés megkötésének megerősítése. Amikor a Vevő megkapja a fenti e-mailt, adásvételi szerződés jön létre a Vevő és az Eladó között.
A megrendelés törlésre kerül, ha a Vásárló az alábbi fizetési módot választotta:
kézhezvételét követően, és a megrendelést visszaigazoló e-mailben küldött linkre kattintva 2 napon belül nem erősíti meg,
átutalással vagy PayU fizetéssel, és nem teljesíti a fizetést a Megrendelés leadását követő 2 munkanapon belül,
A terméket az Eladó az összegnek az Eladó bankszámláján történő jóváírásától számított 3 munkanapon belül szállítja ki, figyelemmel a határidő meghosszabbítására vagy az időjárási viszonyokra (hőmérsékletre) érzékeny termékek szállításának törlésére. E határidő meghosszabbítása esetén az Eladó megfelelő tájékoztatást ad a Vevőnek.
Eltérő készenlétű Termékek átvételi időpontra történő rendelése esetén a Vevőnek lehetősége van a Termékeket részletekben átvenni (átvételi készenlétének megfelelően), vagy a teljes megrendelés teljesítése után az összes Terméket átvenni.
A hibás vagy hiányos személyes adatok megadása a megrendelés felfüggesztését vonja maga után. Az ügyfélnek küldött e-mail tartalmazza a javítandó vagy kiegészítendő adatokat és a kitöltési határidőt. Amennyiben a megrendelés a megadott határidőn belül nem teljesül, a szállítás lehetetlensége miatt törlésre kerül.
Hamis személyes adatok, különösen nem létező e-mail cím megadása a leadott rendelés törlését és a fiók blokkolását vonja maga után.
10. §
A szerződéstől való elállás joga
A Polgári Törvénykönyv 1964. április 23-i törvény 22. cikkének (1) bekezdése értelmében fogyasztónak minősülő vásárlónak (J. Közlöny 2017. évi 459. tétel), a Ptk. A fogyasztók jogairól szóló, 2014. május 30-i törvény 27. §-a szerint (2014. évi Jogi Közlöny, 827. sz., módosított változat) jogosult a távollevők között kötött szerződéstől indoklás nélkül elállni a kézhezvételtől számított 14 napon belül. a Termék.
A Vevőt nem illeti meg a fenti jog az alábbi esetekben:
szolgáltatás nyújtása, ha az Eladó a szolgáltatást a Vevő kifejezett hozzájárulásával teljes körűen teljesítette, akit a szolgáltatás megkezdése előtt tájékoztattak arról, hogy az Eladó a szolgáltatás teljesítését követően elveszíti a szerződéstől való elállás jogát,
olyan szerződések, amelyek tárgya zárt csomagolásban átadott termék, amely a csomagolás felbontása után egészségvédelmi vagy higiéniai okokból nem küldhető vissza, ha a csomagot a Vevő a kiszállítást követően bontotta fel,
A jelen bekezdés 1. pontja szerinti szerződéstől való tényleges elálláshoz elegendő, ha a Vevő a küldemény átvételétől számított 14 napon belül elektronikus úton vagy levélben nyilatkozatot tesz.
A Vásárló a szerződéstől való elálláskor köteles a Terméket a vásárlást igazoló dokumentummal vagy annak másolatával együtt az elállástól számított 14 napon belül visszaküldeni.
A visszaküldött Termék szállítási költsége a Vevőt terheli.
A Vevő felelősséggel tartozik a Termék értékcsökkenéséért, amely a Termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges mértéket meghaladó felhasználásból ered.
Az Eladó garantálja, hogy haladéktalanul, de legkésőbb a visszaküldéstől számított 14 napon belül visszatéríti a Vevő részére a Termék árát és a termék kiszállítási költségeit.
Az Eladó a Vásárló által alkalmazott fizetési móddal megegyező fizetési móddal téríti vissza a fizetést, kivéve, ha a Vevő más, számára többletköltséggel nem járó visszaküldési módhoz kifejezetten hozzájárult.
Ha a Vevő az Eladó által kínált legolcsóbb szokásos szállítási módtól eltérő szállítási módot választott, az Eladó nem köteles megtéríteni a Vevőnek felmerülő többletköltségeit.
A szerződéstől való elálláskor, az Eladó költségére vagy utánvétes termékek visszaküldését nem fogadjuk el.
A jelen bekezdés rendelkezései nem vonatkoznak azokra a Vevőkre, akik nem minősülnek a Kbt. törvény 22. § (1) bekezdése, 1964. április 23. - Polgári Törvénykönyv (Jogi Közlöny 2017. évi 459. pont), azaz az általuk saját nevében folytatott üzleti vagy szakmai tevékenységgel közvetlenül összefüggő jogügyletet végző személyek - esetükben a Az adásvételi szerződéstől való elállás joga szigorúan kizárt.
11. §
Reklamáció és garancia
Az adásvételi szerződés új termékekre vonatkozik.
Az Eladó köteles a Vásárlót hibátlan terméket átadni.
Az Eladótól vásárolt áru hibája esetén a Vásárló a Ptk. jótállásra vonatkozó rendelkezései alapján jogosult reklamációt tenni. A természetes személyként eljáró vállalkozót szavatossági jogok illetik meg, ha bebizonyosodik, hogy az ügylet nem kapcsolódik a folytatott vállalkozáshoz, és ezáltal fogyasztói jogokat szerzett. Az ilyen személyekre a jótállással kapcsolatos fogyasztói jogokra vonatkozó rendelkezéseket kell alkalmazni.
A reklamációkat elektronikusan a sklep@inventia.sklep.pl e-mail címre kell benyújtani, csatolva a Panaszűrlapot.
A terméket az Áruház címére kell küldeni: Leśna 11, 83-041 Żuławka. Javasoljuk, hogy a panasz tartalmazza többek között: a hiba tömör leírását, a bekövetkezésének körülményeit (ideértve az időpontot is), a panaszt benyújtó Vásárló adatait és a Vásárló termékhibával kapcsolatos kérelmét.
Az Eladó a reklamációra haladéktalanul, de legkésőbb a visszaküldés kézhezvételétől számított 14 napon belül válaszol, és ha ezt ezen határidőn belül nem teszi meg, úgy a Vásárló kérése jogosnak minősül.
12. §
A panaszok kezelésének és a követelések érvényesítésének peren kívüli módjai
A Fogyasztó peren kívüli panaszkezelési és igényérvényesítési lehetőségeiről, valamint az ezekhez az eljárásokhoz való hozzáférés szabályairól részletes tájékoztatás a kerületi (települési) fogyasztói hivatalokban és weboldalain érhető el. ombudsmanok, társadalmi szervezetek, amelyeknek jogszabályi feladatai közé tartozik a fogyasztóvédelem, és a Tartományi Felügyelőségek. Handlowa és a Verseny- és Fogyasztóvédelmi Hivatal alábbi internetes címein:
http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php;
http://www.uokik.gov.pl/sprawy_zdrowie.php
http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
A fogyasztónak a következő példaértékű lehetőségei vannak a panaszok peren kívüli kezelésére és a követelések érvényesítésére:
pontja szerinti állandó fogyasztói választottbírósághoz fordulhat a fogyasztó. A Kereskedelmi Ellenőrzésről szóló 2000. december 15-i törvény 37. §-a (2014. évi Jogtudományi Közlöny 148. sz., módosított változata), az Eladóval kötött Szerződésből eredő vita rendezésére irányuló kéréssel.
A fogyasztó jogosult a Kereskedelmi Felügyelőség vajdasági felügyelőjéhez fordulni, a Kbt. A Kereskedelmi Felügyeletről szóló 2000. december 15-i törvény 36. §-a (Jegyleti Közlöny 2014. évi 148. sz. módosított változata), közvetítői eljárás megindítása iránti kérelemmel a Fogyasztó és az Eladó közötti vita békés rendezése tárgyában.
A fogyasztó ingyenes segítséget kaphat a közte és az Eladó közötti jogvita rendezésében, igénybe veheti a kerületi (települési) fogyasztóvédelmi ombudsman vagy olyan társadalmi szervezet ingyenes segítségét is, amelynek jogszabályi feladatai közé tartozik a fogyasztóvédelem (beleértve a Fogyasztóvédelmi Szövetséget, a Lengyel Fogyasztók Szövetségét). ).
13. §
Személyes adatok az online áruházban
A Vásárlók Webáruházon keresztül gyűjtött személyes adatainak kezelője az Eladó.
Az Ügyfelek személyes adatait, amelyeket az Ügyfél a Webáruházon keresztül gyűjt, az Adásvételi szerződés végrehajtása, illetve az Ügyfél hozzájárulása esetén - marketing célból is - hírlevél küldése céljából gyűjtjük.
A Webáruház vásárlóinak személyes adatainak címzettjei lehetnek:
Azon Vásárló esetén, aki a webáruház futárral, csomagmegőrzővel stb. történő kézbesítés módját veszi igénybe:
Az Adminisztrátor az Ügyfél összegyűjtött személyes adatait az Adminisztrátor kérésére átadja a kiválasztott szállítmányozónak vagy szállítást végző közvetítőnek.
Azon Vásárló esetén, aki a webáruházat elektronikus vagy bankkártyás fizetésre használja:
Az Adminisztrátor az Ügyfél összegyűjtött személyes adatait a Webáruházban a fenti fizetéseket lebonyolító kiválasztott szervezetnek adja át.
Az Ügyfél jogosult adataihoz hozzáférni és azokat helyesbíteni.
A személyes adatok megadása önkéntes, bár a Szabályzatban megjelölt, az adásvételi szerződés megkötéséhez szükséges személyes adatok megadásának elmulasztása a jelen szerződés megkötésének képtelenségét vonja maga után.
Hamis személyes adatok, különösen nem létező e-mail cím megadása a leadott rendelés törlését és a fiók blokkolását vonja maga után.
A nem az Ügyfél tulajdonát képező személyes adatok megadása jogkövetkezményekkel járó más személy megszemélyesítésének minősül (Btk. 190a. cikk 2. §).
14. §
Záró rendelkezések
Az Webáruházon keresztül kötött szerződések lengyel nyelven jönnek létre.
Az Eladó fenntartja a jogot, hogy a Szabályzatot fontos okokból, azaz jogszabályi rendelkezések változása, fizetési és szállítási módok változása miatt módosítsa, amennyiben ezek a változások a jelen Szabályzatban foglaltak végrehajtását érintik. Az Eladó minden változásról legalább 7 nappal korábban tájékoztatja a Vevőt.
A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekben a lengyel jog általánosan alkalmazandó rendelkezései alkalmazandók, különösen: a Polgári Törvénykönyv; törvény az elektronikus szolgáltatások nyújtásáról; Fogyasztói jogokról szóló törvény, személyes adatok védelméről szóló törvény.
Az ügyfélnek jogában áll peren kívüli eljárásokat alkalmazni a panaszok kezelésére és a követelések érvényesítésére. Ebből a célból panaszt nyújthat be az EU online online vitarendezési platformján keresztül: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.